Saturday, September 21, 2013

Serik


ade sesiapa pernah kena prank dengan member tak pasal video-video hantu?
Ye. Aku salah seorang mangsanye. Pui. Tekejut aku sampai nak bukak pintu pun lupa tombol ade kat mane. dahlah first year time tu. choi sangat kawan aku ni haa.. siap buat drama. Dah lah tak jumpe tombol pintu. Jerit dari dalam bilik sampai bergema satu aras. "DILA!!TOLONG AKU DILA!TOLONG!". cess..

Sejak daripada kisah itu, aku kini insaf. kalo member2 ade bagi link ape2 secara tiba. mesti aku akan lakukan ini.


firstly, aku tengok komen komen video tersebut/ kalau mencurigakan...
mengenangkan perssahabatan yang tidak berbelah bagi.cewah. aku tengok jugak. tapi haruslah aku mengambil langkah berhati2. bukan takut. tapi berhati-hati hati~ hati~ *GEMA*. lantas aku slow kan volume..
seterusnya aku cabut headphone bagai.supaya senang nak lari..
dan kepak *cara sebutan : kea pok* kan lappy hampir 180degree. sory aku punye lappy tak boleh kepak lebih-lebih. pastu baru klik start. kalau selamat baru tengok macam biasa.hehe

biasenye malam-malam je aku buat ceni.

p/s:ijam. akan ku ingat prank kau terhadap aku..sobss2..T^T

2 comments:

Zaza said...

haha..pernah jugak kena... nak gugur paru2..hihi

Mukhlisah said...

eh jgn gugur paru2..nnti xdapat napas..hahaha..siyes ase kena electric shock mase tu..haaaaa..>_<