Thursday, September 19, 2013

Korang semua2 dah habis gune bocer ker??


sungguh ku x maaaaaaampu menanggung rindu!..ahh~..ahh~..
hehe. Maaflah ct tengah mood lipat kain. Ewah. Rajin getuw. Ct tengah bace tentang isu Lynas. OOooo..Baru ct paham dengan anggukan yang bertubi2 serta muncung yang agak panjang sedepa. Lynas tu adalah.... bace kat sini..-->>> BACE WEY!<<<----

eheh. ct xmau lah ulas entry orang lain. Lagipun ct rase better korang paham sendiri. Ct terbelit2 jugak urat2 otak ni nak menghadam isu2 yang agak emmmmm macam itu.==". Radioactive bahaye okei. BAHAYA. di ulang suaghe! BAHAYA!!.

Okeh lah di sini ct ingin membuat pembuktian ct dah menggunakan voucher yang rm200 hengget itewwww..lalala~. Kenapa sejak akhir2 ini ct macam riang ria. Ape yang berlaku dengan semester baru ct?? RAHSIA. ct xboleh bagitau ct homesick. owh sungguh x wanita. opss~~...

biar tugas encik gambar yang ceghita er.
'
''
'''''
''''''''


buku setadi yang ct beli yang ade marks kaler merah iteww.. memang la sikit je. Coz ct lebih suke pinjam buku kat libery. ehehehehe. Banyak buku fotostat dan pinjam orang lain. entah lah kenapa. Buku komik laju je beli==". Jangan contohi sikap BELIAU ni!




haaa.. ini buku cacatan eh? catatan. Ct xtahan tengok buku yang comel2 sampai mama ct sound ct. apesal belambak buku catatan.???!


er..jom kite pergi jenjalan jom?? ahahaha!.. tetibe ubah topik kan caree gitew..jangan bagitau mama dan abah ct. Kantoi pulek nanti. Alaaa.. habes dah kat sane tu..oK2! fine! xde alasan kukuh. nafsu sehidung2! *kite tukor perkataan SEMATA2 er. ihiks*

sebenar nye ct masih meneruskan jenayah membeli buku komik..


ehehe. Ct ingat kan nak hantar balik rumah lah semua buku2 komik dan majalah *percume* yang ct ade. Dah menyemak sangat. Hantar pakai pos la nampak nye. Bagi ekga dan izat arif tu he bace banyak2 buku;p

awal2 mama da bagi warning pada ct. "lu jangan gatai2 nok beli buku komik er??!". hehe. Tapi selalu terbeli mama. Tapi ct bagitau kan?kan3?hehe. assalamualaikum.

p/s: mari membace buku! yey!buku komik!hidup komik!! hidup~..PANGG!! Diam r ct!!

wait baby waitt!hehe.. comel xbuku note yang ct beli baru je tadi, okeh memang kalerful itu yang baru semangat!!ececeh, padahal tersengguk2 dalam kuliah. Ahh!auta r lu ct=="


6 comments:

Lily said...

Haha, mmg nafsu meluap2 bila tgk buku komik. Tangan rse gatal je nk beli xD

sara E a.k.a ct said...

bukan setakat gatal..miang segala semua de..eh??bukan same ke?ahahaha..seronok la bace komik..percaya lah!percaya lah..hehe;p

Anonymous said...

comel betol buku yg paling bawah 2.beli kat mane ye...cuteee sgttt

sara E a.k.a ct said...

ahak..beli kat hentian kajang..korek2 ade satu je tggal:D..

Tiara Fazlin said...

hahahah lol jenayah membeli komik..jenayah ke! :p

sara E a.k.a ct said...

hey2!..jenayah okei bg mak2 n bapak2..keh3