Saturday, February 23, 2013

bukan teruk sangat

tiba-tiba aku nak tulis malam ni. rajin ye? hehe. hurm first thing. aku nak mengaku.
BUKAN TERUK SANGAT PUN TUNJUK PERASAAN KITA YANG SEBENAR.:)
yeap. aku seorang yang susah nak tunjuk perasaan sebenar. namun bila dah semakin meningkat umur.ok fine mengaku ok. lama-lama aku penat nak nyorok itu ini. just better be yourself lah.
2012 dan 2013 dan tahun-tahun sebelumnya. banyak yang ALLAH beri pada aku. Alhamdulillah. haha. memang lah malu mula-mula. tapi rasa lebih elok dan hati ni lebih tenang. owhhh bahagianya.hahaha macamlah cinta terbalas pulak ye. 
ahah. jangan pulak tunjuk sungguh-sungguh. kena fikir juga sekeliling. dan?niat kerana DIA.insyaAllah best yow! hamek kau perangai kanak-kanak melekat lagi. :p
see?my kopi oso terus terang.no sorok-sorok anymore.hak3 XD

p/s:kadang-kadang tersorok jugak ;p. 

No comments: