Thursday, September 19, 2013

Done


haaa alhamdulillah. selesai pun mengedit blog aku. lihatlah rakyat jelata sekalian, seiring dengan "makin tua makin malas menaip", tajuk pun kalau po..ha salah taip. tajuk pun kalau boleh nak letak D je. pastu teka lah ape-ape pun. hahaha. just kidding. ok tak lawak.

perbezaan blog maca..ah. kantoi lagi. perbezaan blog masa zaman muda mudi. umur pun area babyface lagi. kalau boleh blog tu nak penuhkan dengan pelbagaiiiiii wijek (widget). hehe. itu aku la. biasa lah. gadis-gadis lagi. sejak jadi wanita ewah wanita sangat. aku mula suka benda-benda yang simple, kalau warna pemilihan warna kurang terang leboh ah..lebih menarik perhatian aku. 

kadang-kadang aku psiko kan diri sendiri. aku harus rajinnn!!
RAJIN!
RAJIN! 
....
....
aku ungkapkan 44 kali. namun apekan daya. idea bagai semua arranged dah. tapi nak taip tu. starting je. dah blurrrr... lepastu klik edit. revert to draft.wahaha. macam mane ni nak tunjuk pada cucu kelak???otoke??

ah pape lah. sebenarnye nak share link-link yang boleh membantu tumbesaran blog-blog kamu semua lah. hah saye. ehe tibe2 saye. aku suka rujuk pada mereka-mereka ini:). blog mereka pun best. yang doodle cute miut tu ambil pada blog yang memberi benda-benda free.kihkih. ah sila-sila

Blog Rujukan Best
wan hazel
lyssa faizureen
allief (sumber doodle 4rabia)
online diary(sumber doodle kucing)

aplikasi yang membantu aku edit
MOE

p/s:jangan marah kalau klik yang last. gurau je. hehe. pasal "rajin" nak install adobephotoshop. gitu lah jadi nye:)

No comments: